TULE MUKAAN

Näin sinäkin pääset mukaan koulun toimintaan

Suomi-kouluun voit ilmoittautua milloin vain vaikka kesken lukuvuoden. Koulumme ylläpitää salasanalla suojattua jäsenrekisteriä ja keräämme nimien ja yhteystietojen lisäksi lasten syntymäajan. Koulumme saa tukea Suomen opetusministeriöltä Suomi-seuran välityksellä ilmoittaumisten perusteella. Noudatamme Euroopan tietosuoja-asetuksia. Tarkemmat tiedot löydät tietosuojaselosteestamme.

Toimintojemme normalisoituessa koronaepidemian jälkeen perimme vain nimellisen jäsenmaksun, joka sisältää Suomi-koulun toiminnan sekä kirjaston palvelut. Perusmaksu lukukaudelta (yhdestä perheestä lapsilukumäärästä riippumatta) on $50 lukukaudelta. Puodin avulla tapahtuvan varainhankinnan ansiosta voimme pitää jäsenmaksumme näin kohtuullisina.

Suomikoulun (sekä koko Suomi-yhteisön) toiminnasta saat tietoa meiltä sähköpostitse liittymällä jakelulistallemme klikkaamalla oheista kuvaketta. Samalla saat myös uusimman Suomi-lehden luettavaksesi heti sen ilmestyttyä. Emme koskaan jaa tietojasi kolmansille osapuolille ja noudatamme Eurooppalaisia tietosuoja-asetuksia.
Tarkemmat tiedot löydät tietosuojaselosteestamme.

Tule mukaan: Get Involved
Tule mukaan: Gallery