KIRJASTO

Luettavaa omalla äidinkielellä

Kirjaston toiminta koostuu kirjojen, lehtien ja elokuvien lainaamisesta. Kirjasto on auki arkipäivisin (ma – pe) klo 11.30 – 13.30 ja Suomi-koululauantaisin Nokia talon kaikille avoimella puolella, vastaanottotiskin takana olevalla alueella. Kirjastoon hankitaan uusia kirjoja Suomesta hieman sen mukaan, miten ihmisiä käy matkoilla. Kirjojen laina-aika on 2 viikkoa, ja etenkin uudet kirjat saa palauttaa nopeamminkin, jotta halukkaat lukijat saisivat tuoreet kirjat mahdollisimman pian käsiinsä. Kirjastoon tulee Tekniikan Maailma, Erä, Eeva, Vauva ja Voi Hyvin lehdet, joita voi myös lainata kotiin. Kokoelmaan kuuluu myös suomalaisia DVD-elokuvia. Kirjastoa pyöritetään täysin vapaaehtoisvoimin ja tuotot käytetään Suomi-koulun hyväksi. Lisää vapaa-ehtoisia otetaan mielellään mukaan. Kirjaston ajakohtaiset asiat löytyvät facebookista.

Näyttökuva 2020-4-11 kello 12.59.16 ip..
Kirjasto: What We Do
Kirjasto: Gallery